انگیزه‌های ترسناک و عجیب زنان قاتل سریالی؛ از حسادت تا انتقام انقراض پرندگان [قسمت دوم]

یک باور عمومی در مورد قاتلین سریالی وجود دارد و آن اینکه تمامی آن ها مرد هستند. اما این باور عمومی صحت ندارد هر چند دلیل داشتن چنین باوری تا حدود زیادی قابل پذیرش است زیرا تعداد قاتلین سریالی زن در مقایسه با همتایان مردشان بسیار اندک و ناچیز است. علاوه بر این، تمامی رسانه های خبری و سرگرمی معمولاً مردان را در جایگاه یک قاتل سریالی قرار می دهند و در تصویرهای آنان، زنان آنقدر زیبا و حساس هستند که امکان ارتکاب خشونت و قتل در آن ها وجود ندارد. با این وجود قاتل سریالی زن نیز وجود دارد، هر چند انگیزه های آنان در بسیاری از موارد بسیار متفاوت از همتایان مردشان است.

  • چهارشنبه ۲۰ فروردين ۹۹

علت و علائم آفت دهان و درمان سریع و خانگی آن

زبان یکی از قویترین عضلات بدن است که توانایی صحبت ، غذا خوردن وتشخیص مزه های گوناگون به ما می بخشد. آفت دهانی، عارضه ای است که هر فردی در هر سنی ممکن است به آن دچار شود و بسیار آزاردهنده خواهد بود و به دلایل مختلفی ممکن است دیده شود . با دلایل و درمان آفت دهان وزبان در این مطلب آشنا شوید.

آفت دهان چیست

به زخمی سطحی، کوچک و خوش خیم در بافت نرم داخل دهان یا لب ها، زیر زبان و روی غشاء لثه آفت دهانی یا زخم آفتی می گویند که اندازه ی آن یک سانتی متر و زخمی گرد یا بیضی شکل، سفید یا زرد رنگ است. آفت دهانی برخلاف تاول هایی که در اثر تب شدید در دهان ایجاد می شود یا زخم های با منشاء سرماخوردگی مثل تبخال ، خارج از دهان ایجاد نشده و به هیچ وجه سرایت نمی کنند .

  • دوشنبه ۱۸ فروردين ۹۹

آموزش حذف اکانت تلگرام

آموزش روش های حذف اکانت تلگرام ( دیلیت اکانت تلگرام)

حذف اکانت تلگرام به دلیل عدم دسترسی سریع و واضح به گزینه های حذف برنامه همانند حذف اکانت اینستاگرام از جمله مشکلاتی می باشد که برای کاربران در فضای مجازی وجود دارد.

 

  • شنبه ۱۶ فروردين ۹۹

آشنایی با مهم‌ترین دیدنی‌های کوراسائو

کوراسائو یک کشور جزیره ای کوچک است که می توانید با آن در مرکز قاره آمریکا و در حوزه دریای کارائیب آشنا شوید. سرشماری های انجام شده نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 142 هزار نفر دارد. از ویلمستاد به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی کوراسائو گیلدر آنتیل هلند بوده و مردمش به زبان هلندی و انگلیسی صحبت می کنند. جالب است بدانید که جزیره کوراسائو تحت حاکمیت کشور هلند قرار دارد. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور بیشتر آشنا شوید، با ما در ادامه این مقاله همراه شوید.

  • دوشنبه ۱۱ فروردين ۹۹

23 فایده و خاصیت شگفت انگیز مصرف “زنجبیل” + عوارض

تمام خواص، فواید و عوارض زنجبیل ، عضو برتر نسخه های درمانی طب سنتی

زنجبیل به عنوان ادویه ی آشپزی و دارویی در بسیاری از فرهنگ های سنتی مورد استفاده بوده است. آن هم چنین گیاهی قدرتمند با فواید سلامتی متعدد است. 

زنجبیل چیست؟

زنجبیل نوعی ادویه از ریشه گیاهان Zingiber officinale است . عموما در آشپزی در بسیاری از غذاهای آسیایی، دارو های گیاهی و خاورمیانه به کار می رود زنجبیل از شاخه کورکومین است این روش عموما برای درمان مشکلات روده و معده مفید و غذایی عالی برای افرادی که رژیم بدون لکتین دارند محسوب می شود ، زنجبیل هم چنین ممکن است به عنوان مسکن و به عنوان درمانی برای اختلالات سلامتی مورد استفاده قرار گیرد و زنجبیل اثرات ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد.

  • سه شنبه ۵ فروردين ۹۹