شایعه: دنزل واشینگتن نقش شخصیتی ابرقهرمانی را ایفا خواهد کرد

براساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده، دنزل واشینگتن قرار است در سری «مردان ایکس» نقش یک شخصیت شرور را ایفا کند. برای دانلود سری مردان ایکس می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

بر اساس شایعاتی که منتشر شده، دنزل واشینگتن (Denzel Washington) که تا به الان دو جایزه اسکار را برنده شده است، قرار در سری فیلم ابرقهرمانی مردان ایکس نقش یک شخصیت شرور را ایفا کند. مدتی پیش فیلم Dark Phoenix از سری فیلم های مردان ایکس منتشر شد که نتوانست فروش خوبی داشته باشد و به گونه ای در فروش شکست خورد و نمرات بسیار پایینی نیز از منتقدان دریافت کند. باید گفت که این اتفاق باعث نشد که ساخت ادامه این سری کنسل شود و به زودی شاهد ساخت فیلمی جدید در سری مردان ایکس خواهیم بود. در این بین کمپانی مارول هم به دنبال یک شخص سیاه پوست برای شخصیت «مگنتو» است که گفته می‌شود دنزل واشنگتن گزینه اصلی آنهاست و او قرار است این نقش را ایفا کند. 

دنزل واشنگتن که تا به الان فیلم های تحسین شده زیادی را بازی کرده و اکنون در سن 64 سالگی است، اولین بار است که در یک نقش ابرقهرمانی ایفای نقش خواهد داشت. خبری که منتشر شده توسط منابعی اعلام شده که پیش از این بازیگر نقش‌های «شوالیه ماه» و «شوالیه سیاه» را پیش از تایید رسمی اعلام کرده بود.

همچنین گفته می‌شود گزینه بعدی که برای این نقش در نظر گرفته شده، جانکارلو اسپوزیتو، بازیگر سریال محبوب «افسار گسیخته» است که البته هنوز به هیچکدام از آن‌ها پیشنهاد رسمی داده نشده است. کمپانی مارول هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم‌های بعدی «مردان ایکس» اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود که این فیلم‌ها بعد از فاز پنجم تولیدات مارول و در سال ۲۰۲۲ اکران شود.

منبع:بلکس آپ

  • چهارشنبه ۳ مهر ۹۸
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی