آشنایی با مهم‌ترین دیدنی‌های کوراسائو

کوراسائو یک کشور جزیره ای کوچک است که می توانید با آن در مرکز قاره آمریکا و در حوزه دریای کارائیب آشنا شوید. سرشماری های انجام شده نشان می دهد که این کشور جمعیتی در حدود 142 هزار نفر دارد. از ویلمستاد به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر این کشور یاد می شود. واحد پول رسمی کوراسائو گیلدر آنتیل هلند بوده و مردمش به زبان هلندی و انگلیسی صحبت می کنند. جالب است بدانید که جزیره کوراسائو تحت حاکمیت کشور هلند قرار دارد. اگر دوست دارید با مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور بیشتر آشنا شوید، با ما در ادامه این مقاله همراه شوید.

کلین کوراسائو

یکی از مهم ترین قسمت های گردشگری این کشور که در طول سال افراد زیادی از آن دیدن می کنند، منطقه کلین کوراسائو نام دارد. شما می توانید با بخش گردشگری در جنوب این کشور آشنا شوید. این منطقه به صورت کامل غیر مسکونی می باشد و بیشتر جاذبه های آن مربوط به مکان های طبیعی می شوند. تنها سازه ای دست سازی که در این منطقه وجود دارد، مربوط به یک فانوس دریایی قدیمی است که توسط دریانوردان هلندی در سال 1654 میلادی ساخته شده است. بازدید از کلین کوراسائو می تواند یک تجربه زیبا را برای شما رقم بزند.

ساحل Kleine Knip

در این کشور می تواند با سواحل زیبای بسیاری آشنا شوید که یکی از مهم ترین آنها که در غرب کشور واقع شده است، ساحل Kleine Knip نام دارد. این ساحل در بین دو روستای زیبای محلی به اسم های وستپونت و لوگان واقع شده است. این ساحل کوچک به دلیل صخره هایی که دارد شهرت دارد. دریانوردان در زمان های قدیمی به ساحل Kleine Knip لقب دندان های شیطان را داده بودند چرا که در این ساحل به دلیل صخره های نوک تیزش، بسیاری از کشتی های تجاری را غرق کرده است.

غار های هاتو

از دیگر مکان های دیدنی این کشور می توان به غار های هاتو اشاره کرد. این غار های زیبا در سال 1991 به صورت عمومی برای بازدید گردشگران مورد دسترسی قرار گرفت. در این غار می توانید با طیف گسترده ای از قندیل های زیبا آشنا شوید که قدمت بیشتر آنها مربوط به میلیون ها سال پیش می شود. شما می توانید با غار های هاتو در شمال این کشور و در نزدیکی شهری به اسم وایلمستاد آشنا شوید. در طول سال افراد زیادی از این غار ها دیدن می کنند. آمار ها نشان می دهد که غار های هاتو به عنوان پربازدید ترین جاذبه این کشور به شمار می رود.

کریستوفل پارک

کریستوفل پارک یک پارک ملی و یک منطقه حفاظت شده در شمال غربی این کشور است که به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کوراسائو به شمار می رود. در این پارک ملی می توانید با یک کوه بسیار زیبا آشنا شوید که با 3432 متر به عنوان بلندترین قسمت این جزیره شناخته می شود. تمام قسمت های این پارک ملی توسط جنگل های بارانی پوشیده شده اند و به همین دلیل بازدید از آنها می تواند بسیار به یاد ماندنی و لذت بخش باشد.

منبع:barfanak

  • دوشنبه ۱۱ فروردين ۹۹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی